tiistai 11. marraskuuta 2008

Ajatuksia taas

Olen miettinyt!
Kas kummaa... Teen sitä siis jatkuvasti enemmän kun varmaan pitäis, "normaali-ihmisen", vaan joskus se jopa kannattaa:)! Olen siis miettinyt, edelleen samaa polttavaa aihetta: Minä ja tekeminen, josta saakin loputtoman suon aikaiseksi. Asiaan, olen huomannut että kateus on valloillaan, siis vertaan omia töitäni ja tehokkuutta koko ajan muihin, samalla sokeutuen tosiasioilta. Ehkä olisi aika vaihtaa kysymys "miksen minä?" kysymykseen: Miksi minä? Tarkoittaen tässä sitä, että muistaisin miksi tosiaan koskaan olen suuntautunut käsillä tekemisen maailmaan. Paluu perus-asioiden pariin, tässäkin kohtaa.
On vaan pakko todeta, että toiset ovat aikaansaavempia ja idearikkaampia kuin toiset, mutta ei kai siitä Voi niin lannistua että jättäisi kokonaan tekemättä..? Perfektionisti, aina pitäisi olla paras, lienenkö saanut vähän liikaa erityskohtelua lapsuudessa:), mutta nyt saa riittää, koitan opetella "hyväksi kakkoseksi" tai jopa kolmoseksi..! Tai pikemmin koitan unohtaa ympäröivän "suorituspaineen" ja suuntaan katseen vaan Omaan etuuni:)! Mikä tuo mielihyvää ja onnistumisen iloa minulle itselleni. Tästä on taas hyvä jatkaa, hitusen itsekkäämpänä:)!

Ei kommentteja: